Bucuresti, 31.01.2019 – Bento, companie specializata in dezvoltare de aplicatii software custom, a fost desemnat castigatorul sectiunii “e-service” in cadrul Galei Anuale E-finance pentru dezvoltarea noii versiuni a aplicatiei Bento Field Service Management 2.0, dedicata companiilor de servicii si utilitati, cu echipe de lucru distribuite in teritoriu.

Evenimentul E-finance, ajuns la cea de-a XIV-a editie, a devenit in timp un reper in agenda pietelor de profil, un eveniment care trage linie si recompenseaza cu distinctii binemeritate cele mai ambitioase, inspirate, complexe si inovatoare proiecte din anul precedent din zona de convergenta a sectoarelor IT&C si financiar-bancar.

“In urma cu cativa ani am proiectat si dezvoltat aplicatia Bento Field Service Management, o aplicatie 100% romaneasca, pentru a creste eficienta activitatii dispecerilor de alocare a lucrarilor catre echipele de tehnicieni distribuite in teren in functie de localizarea acestora, de competentele pe care le detin, de echipamentele si stocurile pe care le au in dotare. Aplicatia este instalata deja in cadrul a numeroase companii de renume din Romania, lucru care ne confirma ca am reusit sa raspundem cu succes nevoilor acestora. Versiunea Bento Field Service Management 2.0, lansata la finele anului trecut, a venit ca un raspuns firesc atat la nevoile in crestere ale pietei de field service in diferite industrii ca telecom, gaze si petrol, constructii, energie, financiar-bancar, utilitati, cat si ca un raspuns la tendintele din domeniu identificate de diferiti analisti si la cerintele pietei cu care a trebuit sa ne aliniem rapid”. – Radu Scarlat, General Manager, Bento.

Prin intermediul noii versiuni a aplicatiei, Bento pune la dispozitia companiilor de servicii si utilitati functionalitati de business inovatoare cu rolul de a furniza servicii de service la cel mai inalt nivel care sa intruneasca asteptarile in crestere ale clientilor. Integrarea aplicatiei cu tehnologii si arhitecturi software noi cum ar fi microservicii, .net Core, Angular 6, Elasticsearch a fost considerata ca fiind esentiala pentru furnizarea pe termen lung, de servicii de service de inalta calitate catre clientii finali.

“Cum in prezent, cererea de a face mai mult cu mai putin este mereu prezenta si este amplificata de evolutia constanta a tehnologiilor, eficienta operationala a echipelor de service este obligatorie. Schimbarile nu mai reprezinta exceptia, ci sunt o parte constanta a activitatii, motiv pentru care, pentru a putea raspunde rapid la dinamica pietei si la nevoile in schimbare ale clientilor si a viziunii acestora, agilitatea sporita a aplicatiei a fost iar o cerinta ce a fost luata in calcul in dezvoltarea noii versiuni a aplicatiei” –  Radu Scarlat, General Manager, Bento.

Concret, noul Bento Field Service 2.0 este mult mai agil, permitand administratorilor aplicatiei sa realizeze rapid modificari ale configurarilor, fara a fi necesara interventia dezvoltatorilor iar dispecerilor sa vizualizeze in timp real, pe harta, informatii referitoare la echipele distribuite in teren (pozitionare, stare, stocuri, etc.), comenzilor inregistrate si programate, furnizand o imagine de ansamblu a intregii activitati precum si posibilitatea de a gestiona si a scala mult mai eficient si rapid resursele (materiale si umane).

Cresterea eficientei operationale a echipelor de tehnicieni si implicit a companiilor utilizatoare se realizeaza in cadrul acestei versiuni prin:

  • functii de drag and drop in gant sau drag and drop in buffer cu rolul de optimizare a rutelor si de alocare dinamica a acestora, in functie de comenzile programate, de coordonatele GPS ale echipelor de tehnicieni sau de adresa clientului final.
  • definirea de scenarii de executie si afisare dinamica a pasilor de executie direct pe dispozitivele mobile ale tehnicienilor, prin intermediul unei aplicatii mobile dedicata, compatibila cu Android si Windows Mobile, pentru a oferi certitudinea ca lucrarile sunt executate conform procedurilor, iar datele culese din teren sunt corecte.
  • configurarea aplicatiei mobile pentru a emite si tipari anumite documente (contracte, facturi, fise de interventii, devize, garantii), pentru a permite culegerea si stocarea de informatii specifice tipului de lucrari efectuate, precum si pentru a realiza si arhiva fotografii de la locatia interventiilor.
  • interfatarea aplicatiei cu SAP sau cu orice alt sistem de tip ERP pentru a facilita preluarea automata a comenzilor primite din partea clientilor sau generate manual si afisarea acestora in timp real.

“Desemnarea aplicatiei Bento Field Service Mangement 2.0 ca fiind castigatoarea sectiunii ”e-Service”, pentru cea mai inovativa aplicatie dedicata companiilor de servicii si utilitati, in cadrul Galei Premiilor E-finance din acest an, alaturi de cresterea numarului de companii care au ales sa implementeze si sa utilizeze Bento Field Service in 2018, vin ca o confirmare a faptului ca ne putem pozitiona ca unul dintre cei mai apreciati furnizori de aplicatii de field service cu IP propriu, de pe piata din Romania. – Radu Scarlat, General Manager Bento.

Bento Field Service Management a fost deja ales si implementat de o serie de companii medii si mari, printre care: Apa Nova Bucuresti, SEA Complet (Servicii eOn pentru Acasa) precum si la Adrem Invest in cadrul unui proiect cu DEL Gaz, fosta eON Distributie dar si in cadrul unui proiect de citire si inlocuire contori, aflat in curs de implementare la Distributie Oltenia, fosta CEZ Distributie. Pentru mai multe informatii despre aplicatia Bento Field Service 2.0 va invitam sa accesati https://www.bento.ro/bento-field-service-management/


You may also like

4 luni ago

Bento lanseaza o noua versiune a aplicatiei Bento Field Service Management

Bucuresti, 22.11.2018 – Bento, companie specializata in dezvoltare de aplicatii software custom, anunta o noua versiune a aplicatiei software Bento…

Read more