McCann alege Bento pentru optimizarea bugetelor media - Bento

Post Thumbnail
Descriere proiect

Proiectul a presupus dezvoltarea unei solutii customizate care sa centralizeze si sa analizeze toate informatiile necesare planificarii, executarii si eficientizarii bugetelor campaniilor media realizate de McCann.

An: 2015
Client: McCann
Solutie: Budget Administration
Produse si Servicii:
Tara: Romania
Zona: Bucuresti
Arhitect solutie: Dan Giusca

Provocarea

Cu operatiuni in 120 de tari si peste 20,000 de angajati, McCann este unul dintre cele mai mari grupuri de advertising din lume. La nivel global, grupul detine agentia de branding FutureBrand, agentia de marketing experiential Momentum WorldWide, agentia de marketing on-line MRM/McCann si agentia de planificare si achizitii media Universal McCann. Universal McCann joaca un rol critic la nivelul grupului pentru ca in industria advertisingului, cele mai mari provocari sunt stabilirea canalelor de comunicare, definirea audientei, alegerea formatelor de expunere, negocierea bugetelor necesare si definirea calendarului de campanie in functie de obiectivele de business ale clientilor – totul pentru a asigura o expunere inteligenta, bazata pe informatii, care sa maximizeze eficienta bugetelor de marketing. Acestea erau si provocarile subsidiarei Universal McCann din Romania care, in urma unei scanari de piata, a selectat Bento pentru dezvoltarea unui software customizat care sa o ajute sa gestioneze mai eficient bugetele media.

Solutia

Pentru realizarea proiectului, Bento a alocat o echipa formata din 6 dezvoltatori, precum si suportul necesar pentru definirea arhitecturii sistemului, testare si project management. Dupa o analiza detaliata a nevoilor impreuna cu echipa clientului si formularea specificatiilor, Bento a reusit in mai putin de 8 luni sa livreze o aplicatie robusta, completa, care administreaza toate bugetele de marketing gestionate de catre agentie. Mai mult, aplicatia este conectata cu Departamentul Financiar al companiei client. Astfel, bugetele clientilor sunt urmarite in timp real in cadrul aplicatiei, care coreleaza automat informatii de audienta cu obiective predefinite, facturarea facandu-se automat.

Produsul foloseste seturi de controale DevExpress pentru realizarea unor functionalitati moderne, cu interfete prietenoase, precum si tehnologia ClickOnce de la Microsoft pentru instalarea automata a actualizarilor si reducerea costurilor de administrare.

Beneficiile obtinute

Prin solutia implementata, McCann are acum toate informatiile necesare planificarii, executarii si eficientizarii bugetelor campaniilor media. Trasabilitatea informatiilor, viteza de alocare a bugetului pe diverse canale de expunere, posibilitatea de a adauga usor noi functionalitati dar si automatizarea intregului proces, au un impact decisiv in reusita afacerii clientului.