Bucuresti, 22.11.2018 – Bento, companie specializata in dezvoltare de aplicatii software custom, anunta o noua versiune a aplicatiei software Bento Field Service Management, dedicata companiilor de servicii si utilitati, cu echipe de lucru distribuite in teritoriu.

Implementata in cadrul a numeroase companii din Romania, aplicatia Bento Field Service Management are de acum un design complet nou, cu functionalitati menite sa vina in sprijinul utilizatorilor precum si cu o interfata mult mai intuitiva si mai usor de utilizat.

Aplicatia de baza Bento Field Service Management a fost proiectata pentru a contribui la optimizarea operatiunilor de alocare a lucrarilor catre echipele de tehnicieni din teren in functie de localizarea lor, de competentele pe care le detin si de echipamentele si stocurile pe care le au in dotare.

Conform studiilor publicate de Gartner, pana in anul 2020, 75% dintre companiile de tip Field Service cu peste 50 de tehnicieni alocati in teren vor instala aplicatii mobile care merg dincolo de simpla colectare a datelor si vor adauga functionalitati suplimentare care sa contribuie la rezolvarea facila si eficienta a lucrarilor alocate. Pentru a preintampina aceste noi tendinte si pentru a putea raspunde cat mai bine nevoilor clientilor sai si a solicitarilor venite din piata, Bento a dezvoltat noua versiune a aplicatiei de field service.  Aceasta se afla deja in curs de implementare la clientii existenti, beneficiari ai versiunii de baza dar si in cadrul unor companii noi, care s-au convins de plusul de valoare pe care Bento Field Service il poate aduce activitatii lor zilnice.

Noua versiune Bento Field Service permite administratorilor aplicatiei sa realizeze rapid modificari ale configurarilor acesteia, fara a fi necesara interventia dezvoltatorilor. Astfel, administratorii sistemului pot crea noi tipuri de comenzi de lucru si scenarii de executie pentru comenzi.

Utilizatorii din birou (dispecerii) pot vizualiza pe harta, in timp real, pozitionarea echipelor de tehnicieni in teren alaturi de starea in care se afla aceste echipe (disponibil, in deplasare, in executie, in pauza etc.). De asemenea, pentru fiecare echipa in parte, utilizatorii pot vizualiza pe harta pozitia lucrarilor programate in viitorul apropiat. Acum, lucrarile urgente sau cele noi care necesita deplasarea tehnicienilor in teren pot fi alocate mai usor de catre dispecer catre echipa cea mai potrivita – cea care este cea mai aproape si care este si disponibila, prin intermediul functiilor drag and drop in gant in intervalul de timp liber pe care il are in calendar la momentul respectiv, si drag and drop in buffer atunci cand o comanda se aloca in lista de asteptare a unei echipe de interventii.

La randul lor, tehnicienii lucreaza mult mai intuitiv pe baza unor scenarii de executie si a unor pasi de executie, definiti in back office si afisati pe dispozitivele mobile, pentru a se avea certitudinea ca procentul de solutionare al comenzilor inca de la prima interventie este cat mai mare si ca informatiile colectate din teren sunt inregistrate in sistem in mod corect si complet, pentru a putea fi utilizate ca referinta in cadrul interventiilor viitoare.

Aplicatia mobila utilizata de tehnicieni este configurata sa poata emite sau sa tipareasca anumite documente (contracte, facturi, fise de interventii, devize, garantii), sa culeaga automat informatii specifice tipului lucrarilor efectuate, sa realizeze si sa stocheze fotografii de la locatia interventiilor direct cu dispozitivul mobil, facilitand si eficientizand astfel activitatea generala a tehnicienilor.

De asemenea, noua versiune de aplicatie mobila folosita de tehnicieni in teren permite optimizarea rutelor in functie de comenzile programate si de coordonatele GPS sau adresa.

Interfatarea aplicatiei Bento Field Service Management cu SAP sau cu orice alt sistem de tip ERP permite preluarea automata a comenzilor primite din partea clientilor sau a celor generate manual si afisarea acestora in timp real, in ecranul dedicat dispecerilor astfel incat sa poata fi vizualizate si alocate facil catre echipele competente. De asemenea, rezultatul lucrarilor realizate in teren va fi transferat inapoi in ERP, eliminand necesitatea operarii manuale a acestora.

“Piata globala de Field Service Management a fost evaluata in 2016 la 1,725.8 million USD si se asteapta sa inregistreze o crestere semnificativa de cel putin 10% in perioada ce va urma datorita numarului tot mai mare de servicii realizate direct de pe teren, in diferite industrii ca telecom, gaze si petrol, constructii, energie, utilitati si nu numai. De la an la an, observam cresterea numarului de cereri venite din piata pentru serviciile de tip Field Service, lucru care ne confirma inca odata, ca exista un potential real de crestere a cotei de piata pe care o detinem dar si de a ne pozitiona ca unul dintre cei mai apreciati furnizori de aplicatii de field service de pe piata locala. Pentru a fi in pas cu noile tendinte, cu nevoile clientilor nostri dar si cu un pas inaintea competitorilor, am decis dezvoltarea unei noi versiuni a aplicatiei Bento Field Service. Noua interfata precum si multiplele functionalitati cu care a fost echipata permite companiilor utilizatoare sa aiba o imagine de ansamblu, in timp real, asupra activitatilor echipelor distribuite in teren si sa intervina rapid in vederea ajustarii indicatorilor de performanta care sa asigure in final, profitabilitatea companiei” – Radu Scarlat, General Manager in cadrul Bento Romania.

Bento Field Service Management a fost deja ales si implementat de o serie de companii medii si mari, printre care: Apa Nova Bucuresti, SEA Complet (Servicii eOn pentru Acasa) precum si la Adrem Invest in in cadrul unui proiect cu DEL Gaz, fosta eON Distributie dar si in cadrul unui proiect de citire si inlocuire contori, aflat in curs de implementare la Distributie Oltenia, fosta CEZ Distributie. Pentru mai multe informatii despre beneficiile si functionalitatile aplicatiei Bento Field Service va invitam sa accesati https://www.bento.ro/bento-field-service-management/.