Servicii Help Desk

Servicii Help Desk

Suport de nivel 1 și 2 pentru tot ceea ce ține de IT, adaptat culturii organizației tale.

Disponibilitate

24/7

Oferim deja asistență pentru companii din Europa și SUA.

Un punct unic de contact pentru utilizatorii și pentru clienții tăi. Includerea și furnizarea de servicii IT excepționale centrate pe clienți.

Ne putem ocupa de întregul service desk/ toate procesele de suport pentru a minimiza impactul incidentelor de infrastructură IT, acoperind serviciile de instalare, configurare și management, precum și serviciile de consultanță asociate.

Toată lumea se așteaptă la un răspuns rapid și profesionist atunci când apar probleme.

Întreruperea conexiunii la internet sau ale serviciului de e-mail, defecțiunile serviciului de e-mail, serverele nefuncționale sau alte incidente care implică infrastructura IT pot cauza numeroase probleme, afectând imaginea unei companii.
Indiferent dacă vă deservim infrastructura IT, resursele corporative sau aplicațiile dedicate, oferim urmărirea în timp real și monitorizarea performanței activelor pe care le gestionăm.
Platformele noastre asigură conversia automată a e-mail-urilor referitoare la incidente în tichete, gestionarea tichetelor, rutarea automată către experți și consultanți, prioritizare, preluarea automată, notificarea soluționării, precum și raportarea lunară a incidentelor la diferite niveluri folosind raportări personalizate.
field service management romania fsm

Beneficii

Platformă service desk cu o interfață intuitivă pentru urmărirea soluționării incidentelor raportate
Un punct unic de contact pentru a gestiona o gamă largă de incidente tehnice
Timpi de soluționare garantați prin SLA
Asistență de la distanță în mai multe limbi
Monitorizarea proactivă a performanței infrastructurii IT
Productivitate crescută și reducerea timpului de nefuncționare a infrastructurii IT
Raportare la nivel de utilizator, departament sau companie
Intervenții nelimitate pe site-ul clientului
Gestionarea incidentelor